søndag den 3. marts 2013

Når Vasketøjskurven Er Fyldt....




...og man godt ved, at man burde få vasket, og at det jo ikke tager mere end 5 minutter at fylde maskinen og starte den og hænge de ting op skal bruges akut på en radiator. Alligevel får jeg af en eller anden grund altid mig selv overbevist om, at det er nemmere og selvfølgelig hurtigere at lave et nyt par bukser af noget stof jeg havde liggende.
Selvfølgelig er det aldrig hurtigere, for jeg begiver mig altid ud i at tegne mønstre selv og lave nye modeller hver gang jeg syer noget... mon jeg nogensinde bliver klog nok til bare at starte vaskemaskinen?



Resultatet er jeg dog helt tilfreds med. Det passer godt ind i den stil resten af hans tøj er i. Men nedtonede bodyer og små strikveste eller trøjer til at tage ud over.
Jeg har lavet modellen med hængerøv men slim fit ved anklerne. I taljen har jeg sat elastik, egentlig ville jeg have haft en lynlås eller en knaplukning, men det blev aldrig helt godt, så en elastisk talje blev det i slutresultatet. Jeg er godt tilfreds, og regner med at lave nogle flere af dem til sommer i noget stribet lærredsstof.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar