tirsdag den 5. marts 2013

Hækleskolen Dag 1 - Luftmasker



Så er det blevet tid til at uploade den første (af forhåbentlig) mange videoer om at hækle.
Som jeg skrev igår, starter vi rigtig simpelt, så alle kan være med og jeg gennemgår kun en masketype i videoerne. Senere, vil jeg inkludere flere masketyper i videoerne, men det vil altid kun være en type som er ukendt. Denne uges film viser hvordan man laver luftmasker.

Jeg håber I kan lide filmen og at den er nem og forståelig. Ellers er I meget velkomne til at skrive en kommentar med spørgsmål.

2 kommentarer:

  1. Super god stemme Maja - glæder mig til at følge dine videoer :)
    *Lotte*

    SvarSlet
  2. Tak skal du have Lotte. Det er nu altid underligt at høre sig selv tale på film, men dejligt hvis I andre synes det er godt nok :)
    Mvh

    SvarSlet